Ben 7 ay boyunca her ay aynı hevesle gittim 7 defa hastaneye gittim sınırsız testler aldım en iyisinden en kötüsüne defalarca hüsrana uğradım ama çok şükür şuan 32 haftalık hamıleyım yanı umudunu yitirme canım Rabbım herşeyin en iyisini bilir. Çoğu insan isyan ediyor aman sen o duruma düşme sakın içini ferah tut 🙏🏻