Susamcik01 Geç döllenme olmuş olabilir belki. Yani genel de gebelik ilk önce kanda sonra idrar da belli olur derler. Eğer herhangi bir sorununuz yoksa adet gecikmesi yaşamanızın kan testi daha güvenilir olacaktır. Çünkü bende göremedim. Ama inşallah bebeğiniz sizinledir 🙏😇