Ay22 merhaba canım ben de detaylı ultrason için Turgay Şener’e gittim geçen haftalarda. Açıkçası bir daha gider miyim bilmiyorum. Randevu saatinize çok sadık kalmanızı istiyor Turgay Bey’in asistanı. Biz birkaç dakika geciktik çünkü Doktorlar caddesinde bir binanın içinde yeri. Park yeri yok, ara bul derken geciktik orada karşılıklı bir negatiflik oldu zaten. Neyse hemen girdim içeri bir odaya alıyorlar seni ama öncesinde kesinlikle yanında ikili test sonuçlarının olması lazım özellikle onu istiyor. En son detaylı ultrason + test sonucuna göre seninle konuşuyor. Odaya girdim telefon sokamıyorsun odaya, karanlık bir oda, doktor bakarken hiç konuşmuyor soru sorulmasından da hoşlanmıyor ben gitmeden bunu duymuştum sormadım da bekledim. 20 dakika kadar sürdü benim şöyle bir sorunum oldu sırt üstü 20 dakika yatınca tansiyonum düştü ve çok kötü oldum ben kötüyüm dedim bitirdik ultrasonu o da zaten “bende bitiriyordum” dedi. Kısa sürüyor bakması yani. Öyle parmaklarına kadar sayıyor diyenler çıkarsa Turgay Bey için hiç öyle bilgiler vermiyor söyleyeyim. Sonrasında kendi odasına geçtik, iki üç dakika maksimum konuştu bizimle sorun yok falan filan diye, bir tane renkli görüntü çıkarıp verdi dosyaladı bu kadardı yani. Hatta ben teyit etmek amacıyla bir şeyi tekrardan danışmak istedim ama bunu daha önce konuştuk diyerek saçma bir çıkışta bulundu. Soramıyorsunuz da yani. Samimiyetsiz, gergin bir yer ki bir hamile için en son olması gereken bir ortam. Asla rahat hissetmedim. Neye yararı var derseniz bebeğin kalbine bakıyor çok şükür sorun çıkmadı. Onun haricinde asla tatmin olmadım. Ücret ise 400 TL.