fatmanurerdogan kaç haftalıksizin, iyikide hemen yaptırmışsiniz. İğneleri yapılmasa hiç de masum bir sorun değil. Bizim de var eşimle , ilk bebegimde kanamam oldu gidip yaptırdım, ama bu gebeliğim de kanamam olmadı 28haftayi bekledik , ağrı sızı kötü bir hamilelik geçirdim , suyum da çok kan uyuşmazlığına bağlı. 30.haftamda yapıldı iğne ondan beri ağrım yok .