Esmanur_97 Didem13 hindistan cevizi yağı kullandım göbeğim içinde göğüsüm içinde bi de farmasiden aynısefa balsam diye bi krem aldım vazalin gibi çok güzel nemlendiriyor bi gün yağı ertesi gün kremi kullandım 28+5 haftalığım çatlamam göğüs ucunda yara filan olmadı doktorum badem yağını önerdi onu denicem ☺️
bburcu Didem13 doğum yapalı 16 gün oldu. Lansinoh ve gümüş kapak kesinlikle. İlk 3 gün kan geldi yara oldu keşke daha önce kullansaydım özellikle gümüş kapak anında acımı aldı
haziranin25i Didem13 herkes lansinoh göğüs ucu kremi herkes öneriyor doğuma yakin onu kullanacağım. Doğumdan sonra karbonatlı su kullanmak bebekte pamukcuk olmasını engellediği için karbonatlı su kullanmayı düşünüyorum 🤗
tekbirask156 minikmucizem1_ ,😁 sudocremin fayda sağlamadığı bir şey duymadım açıkçası . Kendim henüz kullanmadım ama nemlendirici olarak çok iyiymiş hemen iyileştiriyormus .
yagizefeninannesi Didem13 cabım bende lansinoh aldım doğuma 1 2 hafta kala kullanmaya başlayacağım nasipse, ama her ihtimale karşı ayva çekirdeği de biriktiriyorum,jel yapıcam o da çok iyi diyolar herşeye