benim doktorum Serap hanım ben memnunum kendisinden. Nilüfer hanıma da gittim hamile kalmadan önce ve hamile kaldıktan sonra acilde denk geldim o da gayet ilgiliydi. Diğerleri çok yoğun sanırım özellikle hale hanım 🤷♀️ Genel olarak ilgisinden memnunum Serap hocanın. Sanırım hiç biri mesai saati dışında gelmiyor maalesef