Merhabalar. 22 yaşındayım. 2 düşüğüm oldu. İlki 12 haftalıkken kalbi durdu. 2. Si 4 haftalıkken kese bile görünmeden düşük gerçekleşti. Çok zorlu süreçlerdi bizim için . Tüm genetik testlerimizi yaptırdık. 2 gen heterozigot çıktı. Şu an 6+2 ikizlere hamileyim. Kan da gebeliği öğrenir öğrenmez coraspin ve oksapar 4000 iğne başlattı doktorum. Artı progestan kullanıyorum. Yarın kalp atışlarını duymaya gideceğiz. Dua edin 🤲🏻🤲🏻 Bu arada benim de eşiminde ikizimiz var :)