tavuklupilav benim doktorum ayda bir gelmemi söyledi. Ben bazen 2ayda bir gidiyorum.
- Hafta ikili tarama yaparsan gerekli, folik asit bıraktırıp multivitamin başlatabiliyor 12.haftada.
16.hafta cinsiyet için(belli olmamışsa)
21 hafta civarı da detaylı ultrason için Perinatologdan randevu alınıyor,
34-36dan sonra doğum yaklaştığı için kontroller sıklaşıyor. Hamileliğin sıkıntısız normal geçiyorsa çok sık kontrole gerek yok bence. Özele gidiyorsan boş yere fazladan muayene ücreti ödemiş oluyorsun😅
Ultrasona bakıp geçiyorlar diğerlerinde.