anneadayi33 Tubisssss çok kötüydü daha yeni yeni düzeliyorum 14 hafta herşeyi yiyemiyorum günüm günümü tutmuyor iyi olacak inş bekliyoruz
[silindi] Tubisssss ay sonu ikili teste gitcem cok heyecanlıyım.Bulantılarım halszılıgım biraz azaldı.Temızlık bild yaptık bugun 🙈
Tubisssss anneadayi33 çok geçmiş olsun ya mıde bulantısı insanı zorlu ztn 😭kımınde hıc oluyomuş bulantı valla onlara şaşırıyom
Nilaz47 10+5 olduk çok şükür ne mide bulantısı ne de başka bir sorun yaşamadım sadece ilk haftalar bel ve kasık ağrısı vardı ❤️🤲🥰
Tubisssss Nilaz47 maşallah ya Darısı bana valla 6 haftalık ken başladı bulantım hala devam 😭neler yaptım ama hıc geçmiyo
Tubisssss Betulll1 canım benım ya bende aynı durumdayım neler yapmadım ama gecmıyo bı türlü inş. Geçer hepımızın 🙏🙏
Rumeysagnc Betulll1 benşmde öyleydi bi akşam serum taktırdım sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı ama tam geçmiyor azalıyor
Tubisssss anneadayi33 he kız valla koku olayı da var annem sigara içti yanıma geldi iğrenç kokuyo valla kokuya gelemiyom normalde hamile olmadan önce sigara kullanan biriydim smdı ise nefret ediyorum 😭
Elifmstf 10+4um bende arada göbek deligi civarı ve vajinada bı ağrı gibi batma acıma oluyo geciyo sizde de oluyor mu ?
Tubisssss Elifmstf yoook bende öle bşy olmadi ama ztce bulantı kusma mıde yanması koku haksızlık var 😭😭
Elifmstf Tubisssss sabahları sadece bulantım oluyo ama o kadar çok değil yok denilecek kadar şükür. Peki kontrolleriniz ne kadar aralıkla gidiyosunuz
Tubisssss Elifmstf geçen aynın 27sınde gttım işte randevu aldım bu ayın 18 gitcem 1 ay sonra gel dedı ben anca sıra buldum devlet hastanesine gdyom
Elifmstf Tubisssss senin az kalmis bende 6 Kasım’da gitmistim 27sinde çağırdı tekrar ikili tarama için. Çok merak ediyorum nasıl diye🥰
Tubisssss Rumeysagnc serum ıyı gelıyomus ya ben daha gtmedım gercı korkutan korona dan dolayı da ne bilim ya inş. Geçer 🙏