Busraveminisi1 Yenibebekyeniheyecan bizim Allah nasip ederse normal istiyorum son ultrasona gör 52 günümüz var 😍
Yenibebekyeniheyecan Busraveminisi1 bende normal istiyordum 2 kızım sezeryan olduğu için mecburi sezeryan olacağım
Yenibebekyeniheyecan aylinsss bnm hamilelik riskli cnm 5 haftadır yataktayım umudumuz o yönde bekler diye her an doğum başlaya bilir
Busraveminisi1 Yenibebekyeniheyecan anladım canım ssvd (sezeryan sonrası vajinal doğum)yapılma şansınız olabiliyor sanırım doktorunuz daha iyi bilir iki sezeryanınız var gerçi
Busraveminisi1 Yenibebekyeniheyecan anladım doğrudur öyleyse belli bir süre geçmiş olması gerekebiliyormuş hayırlı doğumlar dilerim🥰
Mrv24orn Yenibebekyeniheyecan son 2 😍🤣🤣 kendi sancisyla gelmesini bkliyorz inss gelirrr gelmzse persmbe suni sanci verickler
Merve1656 Yenibebekyeniheyecan son 6 günümüz var ama nazlı kızım pek gelmicek gibi doğuma dair hiçbir belirti yok 😣😣 napsam doğum başlar kızlar önerisi olan varsa yazsın ya😒