İyi akşamlar hanımlar bu benim ilk gebeligim ve 7+1 günümdeyim bebeğimin kalp atışlarını dinlemek için doktora gittim fakat kesede kan birikmiş dedi bebeğin kalp atış sesi biraz cılız dedi. Şimdi ben bu durumda ne yapmalıyım yada bu durumu daha önce geçiren var mı ¿