Merhaba 29+1 haftalık olduk çarşamba günü 3-4 sefer su sızıntısı gibi birşey yaşadım ilk geldiğinde idrar sandım sonra biraz telaşlanıp hemen acile geldim acilde sancım olduğunu beneğimin çok küçük olduğunu söylediler ve hemen yatışım yapıldı şuan ciğer geliştirici kan sulandırıcı ve antibiyotik kullanıyorım test yaptılar negatif çıktı alttan muayenede açıklık yok ama perinatoloji uzmanı suyumun geldiğini düşündüğü için gözetim altındayım hastane ortamıda çok zor evime göndermiyorlar benim gibi olupta bebeği kaç haftalık doğan var daha çok küçük endişeleniyorum o gelen suysa eğer doğumu erteleyebilirler mi