Merhabalar benim 2 Li tarama testim de ense kalınlığı sınırda çıktı o kadar kötü oldum o kadar ağladım ki anlatamam sizlere kan aldılar benden bakmak için tehlikeli mi değil mi diye sizden ricam bana çok çok dua eder misiniz bebeğim için Aytelkürsi okur musunuz sağlıklı hayırlı bir haber almam için