Merhaba, 12 haftalık hamileyim. Normalde zaten migreni olan biriydim ama bugün sabah uyandığından beri başım o kadar çok şiddetli ağrıyor ki.. ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum. İlaç kullanmak istemiyorum bu yüzden siz tecrübeli anne/ anne adaylarına danışmak istedim. Bu gibi durumlar da ne yapıyorsunuz? Yardımcı olursanız cok sevinirim🙏