Duyguerd Sevgili anneler ben 2 aylık hamileyim doktorum 8cm kistim olduğunu söyledi benimle aynı durumda olan varmı herhangi bir zararı olurmu veya ne yapmam lazım
Meri44 Duyguerd benim 3 yıldır 8 cm kistim var ve geçmiyor. Hiç bişe yapmayacaksın maalesef doktorum bebeğe bi zararının olmadığını söyledi. Allaha emanetler zaten 🙏
Deletedmom15 Canim bende 2 bucuk aylik hamileym 3 cm kistim var doktorum cok onemli degil dikkat ederiz kendiliginden kuculebilir dedi takip ediliyorum her doktor muayenesinde ama 8 cm hakkinda bi bilgim yok