Arkadaşlar bugün sağ kasık tarafımda belli aralıklarla sızlamalar oldu 12+4 üm Doktorum normal dedi.İkici hamileliğim ilk erkekti hiç böyle bir durum olmadı.kızlar aşağıda olur kasığa baskı yapar diye duyuyorum hep etrafımdan birde sağ kasığımda bu konuda tecrübesi olanlar varmı acaba