Arkadaşlar bende hafta olarak ne zaman başladı tarih olarak bilmiyorum ama özel bölgede bıçak saplanması oluyor.Yani afedersiniz ama üst kısımda hareket anında birden bıçak saplanıyor gibi acı oluyor.insallah anlatabilmisimdir uyandım ama ciddi birşey mi yaşayan var mı merak ettim