Twinsmom48 Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim bebek hareketlerini kasiklarimda hissediyorum normal mi arada yukarda da oluyo ama çoğu zaman kasiklarimda
Deletedmom67 Twinsmom48 23.haftamdayım benimde öyle cnm ama kafası aşağıda benim oğlanın.sende doktoruna söyle 😊
Gamze06 Twinsmom48 elleri ayakları olabilir canım. Bende öyle hissediyorum bazen gıdıklıyor o hareketler ayaklarıdır diye düşünüyorum😊
Beyzaa Twinsmom48 bende 24+2 yim cogu zaman sol kasigimda hissediyorum ne zaman yukarida hissedicem diyodum 🙂 su iki gundur gobegime dogru atislari oluyor ama cok nadir demekki daha zmani var
Twinsmom48 Deletedmom67 dr a soyledim bebegin ayakalrinin aşağıda olduğunu soyledi ama yine de onlar hareket ettikçe çıkacak zannediyorum
Twinsmom48 Gamze06 benim bildiğim vuruyolar 😂 tekmeleri baya sert olmaya başladı ama hep aşağıda iste
Gamze06 Twinsmom48 evet vuruyorlar tekme atıyorlar😍 ama özellikle yattığım zaman ayakkları yattığım tarafta kaldıysa gıdıklama gibi bi his oluyor çok değişik😄
Twinsmom48 Bulut2018 dr a gire çok normal bunalr ama ayağa kalkmaya korkuyorum valla çıkacak diye 😂 bide ikiz olunca zaten baskı var bende