Papatya08 Zeynepmerve15 teşekkür ederim canım uzak olması kötü oluyor yakında büyük bı hastane gerçekten çok büyük bi ihtiyaç
Zeynepmerve15 Papatya08 kesinlikle çok sıkıntı ani bişey olsa Allah korusun işte en yakın Gölhisar var Acıpayam da yakın yarım saat sürüyor sen Bi önce araştır artık :)
Papatya08 Zeynepmerve15 benimde az kaldı doğuma normal olursa Pamukkale üniversitesinde olurum da sezaryen olursa belki özel hastaneye giderim diye düşünüyorum
Melikelifeylul Ben de burdur merkezde oturuyorum hanımlar. Ben Isparta’da özel hastaneye devam ediyorum ama Burdur Devlet hastanesinde de takibim olsun diye doktor arayışına girmiştim. 3 doktora da gittim. Rukiye hanım da karar kıldım.
Papatya08 Melikelifeylul ben ona 1 kere gittim hiç ilgilenmedi benimle canım o yüzden bidaha gitmedim
Melikelifeylul Papatya08 ben de iki kere gittim daha. Ve kendisine normalde Isparta’da doğum yapacagimi size de takibim açısından gelmek istediğimi açık açık soyledim. Çok normal karsiladi. Öncesinde ihsan karaya da gittim ama ihsan bey sanki bu konuda biraz tavırlı. Yani onda doğum yapmayacaksınız çok iyi karşılamıyor ona da gitme işini.
Ztrkgul Melikelifeylul evet İhsan Bey o konuda tavirli biraz. Ben pandemiden korkuma hic gitmiyorum devlet Hastanesine
Papatya08 Melikelifeylul Isparta da hangisi hastaneye gidiyorsunuz. Ya ne güzel ben gittiğimde bı şikayetin var mı ilacın var mı Felan hiç bişey sormadi direk ultrasonla baktı sonra kağıdı elime verip 2 hafta sonra kontrol dedi benimde tuhafıma gitti o yüzden
GazininGamzesi Kizlar mrb bnde burdur annesiyim 16×4 gunluk hamileyim hm burdur hm isparta tip a gidiyorum burdurda murat beye ispartada okan beye gidiyorum bi oglum olcak ins dha once 2 dusugum var kan pihtilasmasi sorunum var simdilik hic bi problemim yok