Bende yukarda kalsın diye yazayım benim de bir fikrim yok üşütmüş olabilirsiniz belki mevsim geçişleri dikkat edin. Göğüslerde büyüme olduğu için ağrı yapabliyor bende olmuştu bide kan ilacı kullanıyorsanız o da ishal bulantı yapablir yanlış bilgi vermek istemem herkesin bünyesi farklı doktorunuza danışın isterseniz daha iyi olur.