edaagocer Rumeysssa Benimde oluyor 2 haftadır 37+2yiz. Üşütmüş gibi, regl sancısı gibi. Dün kontrolde sordum doktora normal dedi.
Rumeysssa edaagocer hımm olabiliyo demekki erken gelmesinlerde zamaninda saglicakla kucagimiza alalim insallah sizin baya yaklasmis ama 😊