Elif0316 aşılar normalde 20. Ve 24. Haftada yapılması gerekiyo doktorunuza danışarak yaptırın böyle işlemleri bence ben 2. Aşımı vurulucam bidahaki hafta ilk aşıda 4-5 gün kolumu ağrıdan kıpırtadamadım üzerine yatamadım bile parolda hiçbi işe yaramadı 😏 şimdi diğer aşıyı yaptırıcam ama ağrısından korkmuyo değilim 😯