Zeynepusta Kızlar hamileliğim boyunca idrar yolu enfeksiyonu sorunum hiç geçmedi bol su içen biriyim doğal yollarla yöntem bilenler yardımcı olabilirim?şu an 36haftalık gebeyim halada bu sorunu yaşıyorum antibiyotik kullanıyorum malesef 😔
117146 Zeynepusta canım benım doktorum tentürdiyot al şırıngaya içine sık dedı ama ben yapmadım çünkü bende kokusuz gelen idrarda falan çıkmayan bir yesıl akıntım vardı aslında yapmak ıstedım bır türlü denk gelip de onu eczaneden bır alamadım deneye bilirsin şiringayla sıkmasan bile pamuğa döküp bır ıkı damla vajınaya damlata bilirsin
Serdardilan Bndede bu sorun vardi ben 7.aydan 8. Aya kadar sürekli hastanelerde yattım 37. Haftaya girdigim ilk gün suyum geldi ve erken doğum yaptim umarım siz böyle birşey yasamazsınız 🥰
Selinnna Serdardilan bende hastanede yattım 36 dayım su azlıgı var diye bu hafta alabilirim dedi doktor acaba enfeksşyondan mı suyu azalıyor 😔
Serdardilan Zeynepusta ben yürüdüğüm zmn bisey bnden düşüyormuş hissi vardi ve gittim açılmam olmuştu 3 cm
Zeynepusta Ya o kadar su içiyorum iç çamaşırımı günlük 5 defa değiştiriyorum en az neden böyle oluyor anlamıyorum ilaçlada geçmiyor
Serdardilan Zeynepusta aslinda yikadiginiz için enfeksiyon kapıyor neden dersen çünkü gebelikte salgılanan o akıntı varya o enfeksiyonu önlüyor ve o bölgeyi suyla yikadiginiz için o akıntı gidiyor enfeksiyon kapıyor sunuz bnde cok yıkardım
Burcu3506 Zeynepusta canım şakın yıkama çok zararlı vücudun asit dengesi bozuluyor kesinlikle yasak yıkamak
Nursahcan Canım ben 37+4 oldum ne yaptıysam gecmedı banyo suyuna sırke dök ve onla yıka ıyı gelıyor bıraz olsun ise yarıyor doguödan sonra düzene girermiş