Slm kızlar bir cogunuz artık beni tanıyordur sün doguramıyorum totemi yaptım 🙂 buğünde doktora gittim nst’de sancı cıkmadı acılmam yok sadece rahim yumuşamam var kanalada girmemiş doktor biraz su azlıgım oldugunu söledi havuc suyu ic dedi eger su azlıgım dewam ederse mecburi sezeryana alacagını söledi böle bişey başına gelen varmı acil yardım istiyorum ic camasırımdada ufak ufak ıslaklık görüyordum acaba bu şekilde nırmal dogum yapan varmı