Elif0316 fndckp ben de ishal im ama başka belirti yok sanmam bu sadece bir belirti koku tay kaybı falan oluyor
[silindi] fndckp evet en buyuk covid belirtilerinden biridir, baska belirtiler yoksa dusuktur belki ihtimal ama who ya ya da saglik bakanligi kaynaklarina bakabilirsiniz belirtiler icin
fndckp Elif0316 kayınpederimde ateş hariç tüm belirtiler var ve ishalide çok yoğunmuş. korona testi verdi sonuç bekliyoruz.
fndckp Ipek0z Canım ben değil kayınpederim de ateş hariç tüm belirtiler var. İshalda olmuş. Test vermeye gitti ama henüz sonuç çıkmadı. Tabi bizimde temasımız var bende endişeliyim