mbt34 Ayın 5 inde aşılama olmuştu bugün kan verdim negatif maalesef. Başarı oranı düşük biliyorum ama insan yine de daha umutlu oluyor. Hayırlısı diyorum napayım. Hastane yollarına devam, umutlar öbür aylara…
Suna11 mbt34 Rabbim tez zamanda versin o sevinci. Sana da, bana da, isteyen herkese de inşallah 🌸🙏🏻 Daha hastaneye hiç gitmedim gitmeyede cesaret edemiyorum ama her ay hayal kırıklığı bitiriyor insanı 😢
Gulsen21 mbt34 canım bende aşılama yaptırdım umudumu kaybettim ağladım çok kötü oldum artık tamam normal yolla olmuyo en son tüp bebek yoluna giricektik allahım nasip etti lütfen umudunu kaybetme dualarımdasın inşallah en güzel zamanda sana gelicektir 😊💕
afrasil mbt34 canım geçmiş olsun . Fok üzülüyoruz ama Allah ol demeyince olmuyor napalım sizde sorun neydi
Hayalleredogru Hiç üzülme canım bak ben hiç aşılama denemedim oranı düşük diye cesaret edemedim tüp bebek denedim ilk denemede oldu çok şükür aşılama yapılacak kadar değerler yüksekse tüp bebekte şansınız çok yüksek en kötü ihtimalle onu yaparsın hiç üzülme Allah ol der ve olur🌸
Happybsrn Hayalleredogru hazır konu açmışken yıkanma sonrası bizim değerler resmen ikiye katlanıyor normalde ileri hareket sorunu var bnde doktora aşılama istediğimi söyleyecem hersey allhtan tabi tutma olsalığı yüksek olur mu??
Ebru555 Benım de 5 sene olmadı canm herseyı denedım 3 4 doktor gezdim corona zamanı tedaviye gtmedım 6 ay snra hamıle oldugumu ogrendım stresde engelliyor ben bıraktım artık dedıgım ay oldu sok oldum
mbt34 afrasil Sebepsiz infertilite denildi. Eşimin değerler sınırların biraz altında ama 2 3 doktor gördü sıkıntı değil bu değerlerle olması lazım dedi. Benim de sonuçlarım iyi bir problem yoktu ama son kontrolde polikistik görünümlü dediler.
afrasil mbt34 canim iste bu sorunla4 olunca sebepsiz olmuyor malesef bu4da pko pistleri var araştır istersen bide canım bizdede sperm sorunu var sizin degerler nasıldı acaba ?
mbt34 afrasil Kaç aydır gidiyorum bu ay dediler onu da işte. Adetlerim düzenli kilom çok sıkıntılı değil ama ileri olmasa da pco varmış demek ki. Eşimin değerleri de tam hatırlamıyorum ki iyi olan da vardı, sınırların biraz altında olan da.
afrasil mbt34 ikinizde tekrar gorunun başka doktorlara bakalım ne diyecekler hakkında hayırlısı olsun inşallah