Kızlar merhaba kafam acayip karışık. Dün gece lavaboya kalktığımda afedersiniz peçeteye 1-2 damla pembe lekelenme geldi. Adet oldum diye düşünüp ped taktım uyudum fakat bu saat oldu başka tek bir damla kan gelmedi veya lekelenme olmadı. Gebelik diye şüphelenirdim normalde ama daha dün akşam öyle içimdeki kuşkuyla evde gebelik testi olmadığı için ovülasyon testiyle bir bakayım dedim. T çizgisi aşırı silik çıktı. Hamilelik olsa t çizgisi koyu çıkıyormuş çünkü. Artık zaten umudumu kesip adetimi beklerken gecede o lekelenmeyi görünce tamam hiç şaşırmadım. Ama şimdi adet olamadım aşırı şiş ve rahatsızım acaba strestenmi adet olamıyorum bilmiyorum ama hem umduğunu bulamama üzerine birde adet olamama daha kötü etti beni. sizce adet söktürücü kullanayım mı yoksa ne olur ne olmaz biraz daha bekleyeyim mi? Cidden karar veremedim.