Ozlmkcr tam 38. Haftamda doktora gittim. Kafası 2 hafta önde sezeryana alacağım 1 hafta daha bekleyip dedi. Bugün 39. Haftam kontrole gittim. Büyümesi durmuş şuan haftasıyla hemen hemen uyumlu gidiyor. Hatta doktorum koca kafalık nasil diye karışıyordu. 😂 Şuan normal doğum bekliyoruz. Bebekler bir anda buyuyup, bir anda durabiliyor. Hiç sıkıntı yapmayin. 3 haftaya kadar normal önde gitmesi. Haftaya gittiğinde ben gibi olabilirsiniz sizde