Merhabalar adetimin ilk gününe göre 5+2 haftalık hamileyim. Ayın 10’nunda beta hcg’m 106ydı bugünauın 16sı Beta hcg 1854 olmuş. Herkes 48-72 saatte 2 kat artması gerekiyor diyor ama benim ki 48 saatte 2 kat artmış olsaydı hep bugün 850 küsürlerde çıkmış olması gerekmez miydi hızlı artıyor sanki? Bilenler aydınlatırsa sevinirim :)