Merhaba sevgili hamişler 31+1 günlük hamileyim bebeğim erkek olacak kısmetse her gören karnımın çok büyüdüğünü ikiz olup olmadığını soruyor ben çok üzülüyorum gün geçtikçe sanki Karnın daha da büyüyor diyorlar ama normalinden fazla olduğunu söylüyorlar böyle birşey başına gelen var mı ?