Arkadaşlar yarın sabaha randevu aldım kontrol için 40. Haftada doktor kontrolünde suyu iyi 41 i zorlayalım demişti bugün yazdım yarın geliyorum ertelemeyiz dimi yarından sonrası için diye doktor yarın tekrar kontrol edelim dedi sizce 41 bittikten sonra daha da bekletirse saçma olmaz mı riske atıyorsak sezeryan olayım dicem yarın bekledikçe sabırsızlık yerini stres korku almaya başladı