Gulcansckn benimde öğlene doğru nişanım geldi, akşam üstü doktorum çağırdı muayeneye. Akşam 8 gibi gittim. Ne açıklık ne sancı. Geri doktorum mesaj attı sabah gel yatış yapalım dedi. Çünkü kanamam durmamıştı nişan gelir sonra durur dedi doktorum ama benimki durmadığından şüphelendi. Eve geldik 2.5 gibi yattım sabah 4.5 da şiddetli bi sancıyla uyandım. Kendi sancım gelmişti. 9 a doğru da hastaneye gittik yatış yapıldı suni sancı verildi