Elfylmz032 Bugün doktora gitti 5+5 im doktorum gebyfoll verdi bayaa pahalı 105 tl daha önce devletin karsilaDigi folik asit veriyorlardi böyle vermiş eşimde eczaneye gitti bilmediği için aldi kullanan varmi
Kivirciginannesi_ Elfylmz032 ben folidoc kullaniyorum doktorum bunu tavsiye etti diğerlerine nazaran agir degil ve bu daha uyun dedi fiyatı da 20 tl civarı
Babyy1S Elfylmz032 o kadar vermeye gerek yok doktorunuza söyleyin daha uygun olanı versin ben ilk 3 ay folidoce kullanmistim 35 37 tl vermistim
Damlae16 Elfylmz032 bende folidays kullanıyorum oda 125 lira pahalı biraz ama 90 tabletlik benimki 1 kere veriyorsun sonuçta bir daha almayacağım 3 ayımı dolduruyor zaten hatta artacak
yagizefeninannesi Elfylmz032 devletin verdiği folbiol folik asit, hamile kaldıktan sonra o fazla geliyor. Bende onu kullanıyordum, ama hamile kaldıktan sonra değiştirdim, özel ilaca geçtim, eczaneden daha uygun fiyata başka bir folik asit almanızı öneririm
mom77 Damlae16 bnde folıdays kullandım gebelıkden 3 ay once ve gebelıgımın ılk 3 ayı ılk 85 tl idi 90 tableti gebe kalımca zam gelmıs 135 e yakın bir fiyata aldm bende
Elfylmz032 Damlae16 ya evet birkerelik sadece faydali mi diye merak ettim birde fazla folik asit bebeğe zarar verirmi sanki ilk defa hamileymisim gibi herseyi unutmusum
Elfylmz032 yagizefeninannesi fazla geliyor derken nasil yani ben önceki gebeliklerimde devletin verdiğini kullandim bunda böyle olunca sormak istedim
yagizefeninannesi yagizefeninannesi valla ben ilk öğrendiğimde hem özele hem devlet hastanesine gittim iki doktor da bana aynı şeyi söyledi, planlı gebelikti bizimki hamile kalmadan önce kullandım folbiolu bide üzerine günde 2 kere içiyodum🤦♀️ hamile kaldıktan sonra 2 doktora da gittim ikiside folbiolun içerisindeki folikasit miktarının fazla olduğunu söyledi, doktorumda başka folik asit önerdi bende onu kullandım
058elf Elfylmz032 özel hastaneye gidiyosan eğer bazıları anlaşmalı oluyo canım belki ondan pahalıdır, Folidoce kullandım gebelik öncesi ve gebelikte bi yan etkisi de görmedm ilacın bitince doktora danışıp alabilirsin
Nursahcan Canım bende kullandım ama benmki 35 tl idi ama bı özel hastaneye gitmistiö o bana ilk folık asıt verdıgınde 110 tl idi sanırm o firma ile anlaşmalı oldugu için onu vermıstı develte gıttım onun verdıgj 35 di
Damlae16 Elfylmz032 canım kahvaltidan sonra 1 tane alıyorsun gün içinde fazla bile almış olsan suda çözünen bir ilaç olduğu için idrarla vücuttan atılıyor fazlası zararlı değil tabiki de ama yine de günde 1 tane yeterli kahvaltıdan sonra al zaten 12 haftaya kadar kullanabiliyorsun ondan sonrası çocuğun beyin gelisimini zayıflatıyor ama bazı doktorlar 16. Haftada kesebiliyor sen yine doktoruna sorarsın 12. Haftada