SemaOnur HanifeOkutan Yaa bende ikizler burcuyla hiç anlasamam benimde ikizler olucak bebisim ama bakalım 😂😂 Bende mi icimde tutsam napsam😁😁
SemaOnur HanifeOkutan Bende bu haftalara kadar çok aktiftim sürekli gezdim tozdum ev işlerimi hep kendim yaptim ama simdi bi iş yapsam nefes nefese kaliyorum yatakta bile dönemiyorum 😂 😂
HanifeOkutan SemaOnur en iyisini yapıyorsun canım cidden😊💕 sana faydası var hiç zararı Yok yani kendine eziyet etme ama aktif ol