Canım ben daha hamıleyım ilk gebeliğim allahın ıznı ıle baya arastırdım pek soracak kımse olmayınca cevrede kendı annem normal dogum esimin annesı sezeryan olunca ıkısınden de farklı bılgı aldım eşimin annesı sezeryanda ılk cok zorlanmıs bebek kaka yapmıstı zorunlu sezeryan olmus ıkıncıde kendı istedıgınıle olmus ama ilki sezeryan olup ıkıncııs normal olma durumu varmıs tabı rahmınız buna uygunsa ve acılma sancı olursa tamamn bunyenıze baglıymıs ama bılımsel olarka sezeryandan sonra bormla dogum olabılırmıs