Canım ben normalde babama beşik yaptırcaktım cevız agacından babam mobılya boyacısı kendım tasarlayıp yaptırdaktım sonradannsuan eşimin ailesinde kalıyoruz kırkı cıkana kadr burda olcaz normal bı besık aldım kucuk bı besık ama bebk bıraz buyusun öle yaptırcam cunku genelde yenı dogunca pek besıkde yatmıyor park besık senı biraz buyuyene kadr ıdare eder sonra da guzel bi mobılya alırsın bence