zynpcknn kızlar benim gibi olan var mı 13.haftaya gircm hiç uykum yok normalde hamilelikte uyuyan çok kişi duyuyrm ama ben uyumuyrm niye benimde uykum yok ya
Nursahcan Cankm o bunyeden bunyeye cok degısıyor benm annem bizi dogururken ınanılmaz uyumus o kadr coknuyumus kı bendr 37+4 oldum gece uykusu zaten yok gundur de bı kac saatlık uyku ıle yasıyorum aylardır valla uyku yuzune hasret kaldım
Lavinya8955 Ben de 12+3 oldum. benim de başından beri uyku isteğim hiç olmadı. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.