Kuzeyannesj Merhaba hanımlar 25+3 haftalık hamileyim doktor bebekte böbrek büyümesi olduğunu söyledi sizlerdede oldumu gectimi acaba korkulacak biseymi
Mugee09 Kuzeyannesj bnimde 19 da çıkmıştı erkek bebeklerde olabiliyor önemli dgil geçer vs ddi bnde ilk cok üzülmüştüm ama önemli dglmis çok üç hafta sonra düzeldi. Tabi ne kadar büyüdüğü de önemli. çoğu doğumdan önce geçiyor Muş gecmeyene doğumdan sonra müdahale ediliyor
hosgeldinebusiddik erkek bebeklerde olabiliyormuş, bize de oldu ama daha sonra normale döndü. siz yine de takip edin tabii