ipektrgy_21 Bende tüp bebekle hamile kaldım. 3.1 ense kalınlığı vardı bebeğimin. Perinatoloğa gittik, cvs yaptırdık sonuç temiz çıktı. Çok stresli bir süreç ama bazen sadece ensesi kalın oluyor hiç bir sıkıntısı olmuyor bebeklerin. İnşallah sizin bebeğinizin de bir sıkıntısı yoktur.