Merhaba hanımlar 3 lu testte down sendromu riski 1.47 çıktı . Kendi doktorum detaylı ultrason gir ama bi sıkıntı çıkmaz dedi . İlk gebeligimdede 1.150 çıkmıştı ve şükür sağlıklı doğdu evladım. Şimdi gene korkuyorum bugün başka bi doktor amniyosentez istedi ama yaptirmadim sadece detaylı ultrason girmek istiyorum. Benim gibi olanlar sonuç ne oldu bu tarz sorunlar yaşayanlar yazabilir mı?