Elfffcnnn28 ___ çok erken daha son aylar geçmek bilmiyor insana ama 38 dolmadan gelmesin 38. Haftada tamamen gelişimini tamamliyormus
___ Elfffcnnn28 evet ilk aylar su gibi aktı gitti şimdi zaman geçmiyor . Gelişimini tamamlasın da öyle gelsin bebiş 😍
busbus35 Hmlayse bir anda suyum geldi hastaneye gittik kontrol altında iki gün bekledik olmadı sezerynla.aldilar ama benm hatam sanirim çünkü ogun çok temizlik yapmıştım dayanmadı vücudum
Nursahcan 37+4 olduk daha gelemdi oğluşum ara ara agrımız oluyor yalancı sancılar ama sımdı bi ses soluk yok bakalım carsamba kontrlumz var