Dilber1453 Afedersiniz kusura bakmayın 2 gündür ishal problemim var ne yaptıysam gecmedi önerileriniz varmı idrar yolu enfeksiyon ilacı icmiştim ondan kaynaklımı yoksa farklı nedenmidir bebegime zararı olurmu bol bol su içmeye calısıyorum
Serenica Dilber1453 merhaba idrar yolu enfeksiyonu icin doktorunuz ne dedi ben korkuyorm ilac verirler zararli olur diye , ben haslanmis patates muz yemistim bolca aksama gecmsti deneyin isterseniz
mom44 Dilber1453 ishal gebelik dışında bile sıkıntı canm vucudumuz susuz kalır eğer 3 gün olursa bi acile git en azından serum takviyrsi ile durfursunlar inşallah geçer
Dilber1453 Serenica tek kullanımlık ilac verdi canım kullandım haftaya tekrar kontrolüm var bakalım inşallah geçmiştir dedimki yanma kasıntı yok dedim bunlar olmuyormuş kasık agrısı yapıyormuş oda yok cok sukur her hamilelikte olan normal bişeymiş
Dilber1453 mom44 inşallah bugun ikinci gün haslanmış patates muz yedim inşallah geçer gecmesse giderim Canım
Dilber1453 Knber vitamin ilaclardan da olabilir yada havalardanmı acaba diye aklıma geliyor cok sıcak cunku havalar
Knber Dilber1453 ilaçları ishal olduğum gün bıraktım ama geçmedi zaten kan hapına başlamıştım ondan olduğunu sanmıyorum öyle olsa bırakınca geçmezmiydi🤔
Dilber1453 Knber bende magnezyuma yeni başladım ondan olabilir diye düşünüyorum ama bilmiyorum ki canım gittiginizde sonucunu bildirirmisiniz
mom44 Dilber1453 magnezyum yapar demişti doktorum ama öle yopun bir ishal değil demişti femekki sende öle etki olmus canm mutlaka onuda söle belki değiştirir