Gizemmmmmmkync 28 ekimde transfer oldum çok şükür pozitif oldu 5. Gün embriyosu benimde. Darısı başınıza inşallah 🙏🏻 Ben avokado, balık, ceviz , baklagil yedim genel olarak ve hiç yatmadım desem yeridir hiç temizlik yapmadım ama yatmadım da hep hareket halindeydim ve gezmeye bile gittim. Sadece 6 gün kabız oldum ne yaptıysam işe yaramadı sonra düzeldim moral önemli bence moralini Yüksek tut seni geren ne varsa uzak dur ben mesela kahvesiz yaşayamam her gün 1 tane içtim tabi doktora da sormuştum 1 tane iç demişti. İnşallah hayırlı olur sizin için💙