Lamiya-ahu Merhabalar, ben 6hafta 2 günlük hamileyim, doktorum bebeğin kalp atışlarını ne göremedi nede duyamadı🥺 Boyle hal yaşayan var mı? Sizce duyulacak mi? 10 gün sonra yine kontröle gidicem
esraizmirli Lamiya-ahu tabikide duyulur daha çok küçük benimki nerdeyse 8 haftalıkken alttan muayene ile duydu daha minicik Allahın izniyle duyarsınız☺️
Tazeanne0 Lamiya-ahu benimkinide 7+1de doktor gördü kalp atışını bize dinletmedi ama sağlıklıydı çok şükür duyarsın inşallah bütün dünyadaki kadınlar aynı haftada duycak diye bir şey yok 😊
haziranin25i Lamiya-ahu ben 6+5 de duydum. 6+2 de oluşmaya başlamış alttan muayene ile duyulur dedi ama ben alttan muayene kabul etmedim. O zaman 3 gün sonra gel dinleyelim dedi gittik ve dinledik. Korkma kuzum duyarsın inşallah 🤲🏼
Bebiiss haziranin25i merhaba bilgim olmadigi icin soruyorum alttan muane tehlikeli oldugu icin mi istemediniz ?
_Cansu_ Lamiya-ahu kuzum hiç üzülme bende bir hafta önce gittiğimde banada aynısını dediler alttan muayene edecekti izin vermedim kalp atışı yok denecek kadar azdı henüz çok küçük ondan 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi cuma günü tekrar gideceğim inşallah pozitif düşün ilaç verdiyse onları düzenli kullanmaya bak ben öyle yapıyorum rabbim sağlıklı gebelik sağlıklı bebek nasip etsin üzülme çok küçük o daha
aytennyilmzz Lamiya-ahu cnm korma normal benim kuzeni 8 haftada duydu oda senin gibi cok üzülmüştü birde ben 6 haftalim gitim duyamadim ama kalbi atiyodu yeni oluştugu icin duyulmadi 8 haftamda tm duydum
Syydmoomm Lamiya-ahu ben 7+3 ken yani 2 gün önce gittim ve ne ultrasonla ne alttan muayeneyle duyamadı doktor haftaya tekrar gitcem☹️
Makikuba Lamiya-ahu ben 8+6 da duydum.9.haftanin sonunda duyanlarda var diye biliyorum canim.Saglikla duyarsin insallah🌿
bulutiko Stres yapmana hiç gerek yok küçükken duyulmayabiliyo bizde 8.haftada duyduk, iyi düşün iyi olur 10 gün sonra eminim duyarsınız:)
Ebru555 Bende 9 haftada duydum canm bende ilk 6 haftalık ogrendım duyamayınca cok korkmuştum bende duyarsın sende sıdmı 23 haftalık olduk bıle annelik bole heralde ya her ayında Baska Bı endıseye kapılıyoruz 😊
Lamiya-ahu Cook teşekkürlerr kizlarrr🙏🙏🙏🙏🙏🙏 moral olduu🥰ben 2defe düşük yapdim + bu hamileliyimdede kanamam oldu doktor düşük tehliken var dedi o yüzden cok endişelenmışdım 😔 yorumlari okudum rahatladim biraz🥰
Miennade Dün 6+4 te biz de duyamadık. Bebek de görünmüyodu. Doktor her şey yolunda diyemem ama olumsuz konuşmak için de çok erken. Cuma bidaha gelin dedi. Çok korkuyorum oluşmazsa diye 😔😔
Haticeyuce31 Lamiya-ahu o zamanlarda yeni oluşuyor disari karşı canim ben oğlumda 8. Haftanın içinde yani 7+ da duymuştum bundada nasip olursa 9+5 dr randevum var o zaman duyacam nasipse o yuzden kptuyu getirme hemen aklinadaha küçücük zaten
haziranin25i Bebiiss internetten okuduğum kadarıyla düşük riskini arttırdığı için istemedim. Doktorda sagolsun zorlama yapmadı