Rabiakaraca1 gebeliği sonlandırmak nedir ya bence siz doktorunuzu değişin. gebeliğin başlarında her gebeye yapılması gerekn bi tahlil ztn amaç budur eğer virüs varsa ilaç verip tedavi etmek hemen. korkmayın bşy olmaz allahın izniyle benm arkdşmdada vardı onun da pozitf çkmştı doktoru hemencecik ilaç verdi kullandı ve geçti sağlıklı da bi bebeği oldu snrasında.. ama çok dikkatli olman lazm doktorun uyardı mı seni çiğ et kıyma tavuk bunlara dokunmaman lazm yediğin etlerin iyi pişmş olması lazm. sebze meyveleri çok iyi yıkayıp yeşillkleri de sirkeli suda bekletip öyle tüketmen gerek. özellikle de kedilere köpeklere dokunma en çok onlarda da bu virüs var çnkü. mesela benm negatif çıktı ben daha riskliym çnkü bu saydıklarımn tam tersini yapsam yine bendede olma ihtimali var. o yüzden çok dikkat etmek gerekiyo böyle şeylere. rabbim hepimizin kuzusunu sağlıklı sıhhatli bi şeklde kucağımza almayı nasip etsin inşallah