Merhaba arkadaşlar 37.haftadayim gebeligimde herhangi bir sorun yok 13 gün sonra sezeryan doğum olacak inşallah doğum yapanlar yardımcı olabilir mi suyun gelmesi olayında merak ettiklerim var berrak su gibi mi yapışkan akıntı gibi mi idrar gibi mi idrar gelmiş hissi verir mi nişandan (kırmızı pembe lekelenmeden) sonra mi gelir önce mi gelir bazılarında az az sızıntı şeklinde gelirmiş ben nasıl ayırt edebilirim suyun gelip gelmediğini