Aslgnzr Kantaron yapı acı badem tatlı badem yağı sinoz çatlak kremi şuan %50 indirimde ben 6 aylık oldum şuan başından beri aklıma geldikçe kullandım hepsinden hiç çatlağım yok
Ebruyavuz0 Turnakus nasıl yetiyor çok merak ettim bende 3.ayıma girecek zamanından beri kullanıyorum her indirime girdikçe yedekliyorum 4 yada 5.yi aldım geçen gün yedek 🤗
Prensinannesii Kubraomerrr canım ben doğum yapalı iki ay oldu ve hiç çatlağım yok diyebilirim badem yağı kullan mutlaka