Allah’a şükür iyi bebeğim bir hafta sonra doğumum var. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz zaten alanında en iyi doktorlardan biri. İnşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. Çok streslisinizdir, kendimden biliyorum. Allah sabır versin size de…