sabr_sukur_dua Catlatma ignesinin 15. Günü adetime 4 gun var kan testi verdim 1.16 cikti negatif ama sizce 4 gun icinde yukselme sansi var midir ?
Mom092 sabr_sukur_dua yukseledebilir yukselmeyedebilir bikac gun sonra tekrar test verin isterseniz emeklerinizi bosa cikarmasin rabbim 🤲🏻😇
afrasil sabr_sukur_dua 1.16 negatif yani gebelik yok demek . Yükselir diye beklersen üzülürsün canım adetini bekle