Melikelifeylul Merhaba anneler. Isparta’da gittiğiniz hastane yada doktor önerileri ve şikayetleri? Özellikle de bu covid döneminde? Bir de ücretler nasıl?
isilayaslan32 Melikelifeylul benim doktorumla aynı biliyorum 85 tl paket olarak 10 gün içersinde muayne olduğunda ücretsiz olabiliyosunn
Ztrkgul Melikelifeylul 2500₺ sezaryen ayrica günlük 100₺ oda parasi tabi yılbaşından sonra ne olur bilmiyorum. Davraz Covidli hasta kabul etmiyor. Meddem Covid kabul ediyor hatta ayri servisi var. O yüzden Davraz i tercih ettim.
momcemre1 Melikelifeylul adını vermek istemedim burda doktorun ama çok mimlenmiş birisi zaten hem onun tepkilerini hem de hastaneyi genel olarak sevemedim 12.haftamda hastane değiştirdim 37.haftadayım hala memnunum meddemden ama
bebekce Ben Meddemde ibrahim Akına gidiyorum aslında memnunum ama Davrazda Oğuzhan Kaya çok duydum bide onu denemeyi düşünüyorum açıkçası kafam karışık her doktorla ilgili iyi kötü deneyimler duyuyoruz 🤔